03 sierpnia 2016

Szycie w Szwajcarii / Sewing in Switzerland

Wspaniała przygoda, nie tylko "szyciowa" - tydzień w Szwajcarii z grupą 5 zaprzyjaźnionych quilterek! Przed południem wycieczki, z wędrówką po górach włącznie, a po południu do późnej nocy szycie, gadulenie, wybuchy śmiechu! I pyszne jedzenie... przeważnie z południowego Tyrolu, czyli z północnych Włoch. Moje niemieckie koleżanki świetnie gotują, więc ja zgłosiłam się na ochotnika do prac tzw. pomocniczych. Ale pracowałyśmy wspólnie, żeby jak najszybciej wrócić do szycia. Powstało wiele małych i średnich prac (na duże nie było miejsca w naszym skądinąd dużym i wygodnym mieszkaniu wakacyjnym): kosmetyczki, przyborniki, bieżniki na stół, poduszki, obrazki tekstylne... ja uszyłam 2 torby "shoppery" dla przyjaciółki i jej wnuczki. Oraz dawno obiecany woreczek na ślicznego, malutkiego japońskiego misia z "drogimi" kamieniami. Nie wszystko udało mi się sfotografować, ale mam mnóstwo zdjęć z wycieczek - nigdy przedtem nie byłam w lecie w górach! Szwajcaria jest naprawdę bardzo piękna!!!

A wonderful adventure, not only "sewing time" - a week in Switzerland with a group of 5 quilting friends! The morning tours with hiking in the mountains, in the afternoon and well into the night sewing, chatting, gales of laughter! And delicious food ... mostly from South Tyrol, Northern Italy. My German colleagues are great cooks, so I've made myself available volunteered to make odd jobs. But we worked closely together to get back to sewing as soon as possible. We've made many small and medium-sized objects (there was no place for big ones in our otherwise large and comfortable holiday apartment): vanity cases, toolboxes, table runners, pillows, textile pictures ... I've sewed 2 'shopper' bags for my friend and her granddaughter. And a long since promised pouch for adorable, tiny Japanese Teddy bear with "precious" stones. I was not able to photograph everything, but I have lots of photos from our excursions - I previously never spent the summer in the mountains! Switzerland is really beautiful!!!








3 komentarze:

  1. Przyjemne z pożytecznym ;) Danka :) Piękna okolica, wspaniałe towarzystwo rozumiejące się wzajemnie! To piękne wakacje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolciu - dziękuję i wzajemnie pięknych wakacji życzę. Lato jeszcze trwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałe widoki, uwielbiam takie a wspólne szycie to jest to co godzi wszystko co lubię: pogaduchy, szycie, burza pomysłów, dobre jedzonko i winko - rezultat to bardzo ciekawe prace. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieszę się, że wyjazd był tak udany :)

    OdpowiedzUsuń